onsdag den 2. maj 2012

Endnu en tur til min biotop, Sneum sluse

Denne gang medbragte vi ting og sager til aktiviteter, mig og to af mine døtre på 6 og 8 år. Vi havde en si som fangstredskab, glas til en fælde, syltetøjsglas og plastikbakke til det vi evt. skulle fange, skovl, et kamera til børnenes egne billeder og så godt med varmt tøj til børnene, mig selv havde jeg så ikke lige tænkt på.

Det første vi så og hørte var en masse fugle og det lykkedes os at komme rimelig tæt på




Vi havde ikke nogle fuglebøger med, men brugte de skilte med billeder af de forskellige fugle der findes i området


Og blev enige om at der var tale om Bramgæs


Ret hurtigt faldt opmærksomheden på

3 kommentarer:

  1. Hej Trine

    Bramgæs er da et rigtig godt bud. Jeg vil gerne kunne følge din blog - kunne du indstille siden, så det er muligt?

    VH Ida

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Ida

      Jeg er helt grøn i forhold til at blogge, og ved ikke helt hvordan jeg kan indstille siden så du kan følge den. Kan du evt. fortælle mig hvordan?

      VH Trine

      Slet
    2. Hej Ida.
      Nu tror jeg faktisk jeg har fundet ud af det.
      Trine :)

      Slet